Pages

Monday, July 5, 2010

Mimpi yang begitu indah sekali

Selamat petang kawan2 apa khabar semua? Hari ini saya gembira sikit walaupun baru kehilangan bukan atas kesalahan saya. Dia tinggalkan saya kerana dia tidak jujur dan setia pada saya tapi walau macam maner pun saya tetap tidak akan marah pada dia kerana bila saya benci dia saya akan jadi macam gambar yang di bawah...



So saya takkan benci dia tapi saya akan lupakan dia dari hati saya.

Hari ini saya begitu terkejut dengan satu mimpi yang buat saya gembira sikit. Mimpi itu mengisahkan seorang jejaka (entah siapa mamat tu) letak tangan di pinggan saya seperti bf saya plak. Saya tetap menepiskan tangan dia tapi dia tetap letakkan tangan di pinggang saya jugak, dahlah kat public lagi tu ish ish ish apa nak jadi ni...hmmm tapi saya suka sebab ada jugak orang nak tackle saya hahaha (perasaan tul).
Biasalah manusia tak jauh bezanya.

saya harap tak lama lagi ada orang yang betul2 setia akan pegang tangan saya, tak kisah miskin ker, hodoh ker janji setia dan jujur pada cinta dan juga saya..



Hmmmm bilakah saat itu akan tiba??? Saya hanya perlu tunggu untuk orang yang bakal "x" tu muncul di hidup saya hahaha saya bagi nama pada bakal itu sebagai "x" selagi dia muncul hahaha. Kita tunggu sajew ok....

2 comments:

i'm shin... i'm inesen said...

take time.. hepi2 k.. sentiasa berusaha utk hepi.. even kekadang ramai yg datang untuk melukakan.. jgn lemah semangat.. ek~

Prince Patrick said...

Terima kasih bang Shin. Hmmm entah kat mana si dia kan......