Pages

Thursday, August 5, 2010

Perkara yang cukup mengembirakan saya...


Selamat pagi semua, aper khabar? Lama tak update kan, hhahahahah alasan yang sama jugak sibuk dengan kerja saya. Oh ya, I lupa nak bagitau korang semua yang sekarang I dah dapat bilik untuk diri saya sendiri di office. Sekarang hidup saya cukup tenang dalam bilik ini sambik kurungkan diri saya hahahah, boleh lebih menumpukan perhatian saya dalam kerja saya kan. Apa2 pun terima kasih kepada boss saya yang memberi peluang kepada saya untuk maju dalam hidup saya.

Ok, kembali kepada tajuk kita hari ni. Hari ini saya cukup gembira walaupun ada beberapa perkara yang membuatkan saya sedih dan marah tapi dengan perkara yang saya lakukan hari saya betul2 gembira kerana saya derma duit untuk seorang kanak2 di "World Wision" dan sponsor satu kanak2 di lebanon. Gambar budak tu i belum dapat lagi dan lebih2 lagi I taktau yang budak tu lelaki ker atau perempuan, dapat mana2 satu pun takper asalkan duit yang saya derma ini dapat sampai kat dia untuk masa depan dia dan hidup dengan gembira dan jugak senang.

I pun taktau kenapa tiba2 saya dapat idea ni! Pagi ni tengah buat kerja saya tiba2 dapat idea ni, yalah daripada I pergi bazir duit kat benda lain lebik baik I guna duit pada yang diperlukan terutamanya kanak2 serangan negara lain seperti lebanon.

I baru sajew transfer duit tu ke "Wolrd Vision Malaysia". Kadang2 I ni baik jugak orang nya hahahah. Takderlah, I ni memang orang baik pun :D

Ok lah I nak pergi sambung kerja ni. Nanti kalau dah dapat gambar budak yang saya sponsor tu saya akan upload k. bye bye....

No comments: