Pages

Friday, July 2, 2010

Persemadian secara hidup

Akhirnya semua telah habis dalam hidup saya. Ini lah balasan yang diterima oleh saya untuk cinta saya setia padanya. Saya memang tak faham! Saya sudah tanya pada diri saya apakah kesalahan saya tapi setahu saya, saya tidak buat salah tapi saya mengaku yang saya mungkin pernah melukakan hati dia dan saya telah minta maaf seribu kali. Semua yang saya mimpikan dan membina kota dalam hati saya akhirnya terkecai maca itu sahaja. Bayangkan dia sendiri yang menjanjikan pada saya yang dia tidak akan mensiakan cinta saya terhadap dia tapi apa yang berlaku adalah dia sendiri mengkotakan janji yang telah di buat. Memang pelik ar dengan orang2 macam ini dan funny.

Huh I dah cukup letih, cinta telah membuatkan hidup saya penuh seksa. Apa kesalahan saya sampai tuhan dan dia buat macam ini terhadap saya? Tapi dia pernah msg satu lagi nombor yang mengatakan dia balik Melaka untuk jumpa bf dia dan lebih2 lagi dia janji yang nak jumpa saya pada hari ni tapi semuanya tak jadi. Satu sebab utama yang tak jadi kerana dia diamkan diri macam patung.

Sebenarnya saya sudah bersiap untuk pergi KL walaupun dia tidak balas dan dengan harapan dia mungkin ada balas yang mengatakan dia tengah tunggu di tempat yang kami janjikan tapi semuanya serba tak kena hari ini apabila banyak masalah timbul di tempat kerja dan tiket bas pun dah habis. So lepas fikir saya malaslah nak turun KL lagi pun dia tak jawab panggilan saya malah msg saya kepada dia.

Selepas saya fikir selama sehari dan saya bauat keputusan untuk menjauhkan diri dari dia kerana itu yang dia inginkan. Kita tengok jewlah apa yang bakal akan berlaku. Tapi untuk kali ini saya tak rasa begitu sakit sebab mungkin dah biasa kot untuk kali ke-3 .....

No comments: