Pages

Tuesday, August 17, 2010

Misi petik buah duku....



Selamat pagi semua, aper khabar? Korang posa ker tak ni? Hahahah just main2 jew....jangan marah yer, I pun posa jugak tapi malam lah masa tido hahha. Hari minggu lepas, saya ngan mak dan kakak pergi petik buah duku dekat tempat kerja saya. Korang tau tak, kebun entah siapa punyer dan kota orang main petik jew hahaha. Bukan nak curi tapi nampak banyak orang yang selalu masuk kebun tu untuk petik buah, yalah bukan curi aper kan, hanya buah jew lagipun kebun tu macam kena hunted jew. Dah lah owner dier pun takder kat sini so main ambik jew hahaha.



Kita orang tolak dari rumah kul 4.30pm kot tak silap saya, sampai ke destinasi tu dalam jul 4.45pm. Dekat jew pun bukan jauh sangat. Mula2 sampai ingatkan saya yang kena panjat pokok untuk petik buah duku, yalah saya seorang jew lelaki dalam misi ni hahaha macam misi perang plak.


*ini lah jalan masuk kebun tu...*

Sampai jew kat saner punyalah banyak pokok buah, huh. Semua pokok penuh dengan buah duku, ape lagi kita serbu dulu hahaha. Bermulalah misi petik buah duku kat kebun tu. Korang tau tak, ingatkan I nak panjat pokok tapi rupa2-nya mak ngan kakak saya tiba2 panjat pokok dan petik duku. Tercegat aku dok bawah tengok dier orang petik buah, mcam tomboy lak dier org. Bukan satu pokok jew dier orang panjant tapi hampir semua pokok dier serbu ya tuhanku.




2 comments:

Indah Cuma Seketika.... said...

hello bro, kamu adi beradik berapa orang? berapa orang lelaki n perempuan & anak yg ke brapa?

Prince Patrick said...

I ada 2orang abang dan seorang kakak. Semua dah kahwin dan tinggal saya seorang jew....