Pages

Wednesday, September 15, 2010

Kerinduan......



Selamat pagi semua, apa khabar? Harap korang semua sihat, raya macam maner? Mesti best kan hehe. Hari ni tiba2 I terasa rindu entah kat siapa, rasa macam pening jew sampai I sendiri pun taktau siapa yang I rindukan. Walaupun saya senyum kat luar tapi kat dalam terluka sangat, jeles jugak tengok kat orang yang dah berpunyer tapi mungkin belum tiba masa untuk saya memiliki seseorang dalam hidup saya.

Dah nak buat macam maner kan, I dah cuba sedaya upaya untuk mempertahankan hubungan sesama kami (ex) tapi kalau saya seorang jew yang mempertahankan apakah kegunaanya kan. Kalau dah masuk dalam relationship kena sama2 korban tapi yang I nampak setakat ini semua mementingkan diri sendiri, kadang2 mereka mengunakan saya semata mata untuk duit. Kalau nak duti dari saya, ckp jewlah kan, xpayah nak guna perkataan cinta dan tinggalkan saya.

I tau I tengah membuang dan membazirkan masa saya apabila memikirkan benda ini tapi saya terasa amat sunyi walaupun ada seseorang tu call dan sms saya yang itupun I takder niat untuk cinta kerana dia macam dah berpunyer takbaiklah kan kacau hak orang.

I ada banyak mimpi tentang kekasih saya, macam movie jugak lah nak si dia yang datang propose kat saya, lepas tu kenal sesama sendiri dan barulah kita bercouple. Tapi kalau dah takdir iktu cara lain takper jugak kerana dah nama takdir. Banyak jugak I dah tengok, semua handsome belaka tapi handsome bukan makna orang tu baik kan, kenalah hati baik jugak dan sudi cinta kita dengan sepenuh hati.


Apa2 pun, rindu tengah memaksa saya untuk memikir yang bukan2 sampai nak call orang yang telah tinggalkan saya dan I tengah cuba untuk menghalang diri saya berbuat demikian. Hmmmm

No comments: