Pages

Wednesday, November 17, 2010

:::Perasaan yang kian pudar:::

selamat pagi semua dan selamat hari raya haji kepada semua kawan2 muslim saya. lLama tak update blog kan, biasalah melayan perasaan ma hehe. Ok, sambungan cerita tentang yang telah berlaku di hostel. Sebenarnya tak berlaku apa2 pun, I jew yang rasa macam nak lepaskan segala perasaan terhadap dia sebab I taknak menaruh perasaan saya dan kecewa nanti.


Mungkin dier jugak mempunyai perasaan sama seperti saya dan saya tidak boleh membuat keputusan bahawa perasaan itu adalah terhadap saya, mungkin pada lelaki yang tinggal sebilik ngan dia atau pada orang lain sebab dia tinggal di hostel tu untuk lama sangat so mungkin dier kenali lebih banyak orang dan saya plak hanya balik ker hostel pada seminggu sekali so tak bakyaklah kenal orang di situ. Kenal pun hanya manager dan warden sahaja!

So buat masa kini saya taknak menaruh perasaan terhadap sesiapa pun, ada jugak driver saya yang tengah tackle saya tapi is mungkin tidak akan jadi sebab dia adalah driver saya so it's impossible for me to love him dan saya jugak taknak rush untuk cinta lagi sebab selaju yang saya rush selaju itulah cinta itu hilang terhadap orang itu.



Saya memang clash ngan banyak jejaka tapi dia orang tak clash pun saya, hanya saya yang kuat berangan kot! Entahlah, I tau yang I bukan sempurna dan ada kekurangnan pada diri saya. Untuk orang lain i tak pastilah, I bukan nak merendahkan diri saya tapi inilah kebenaran tentang diri saya dan saya tengah cuba untuk membaiki diri saya ini yang semampu.



Setiap orang ada jejaka mimpi dier tersendiri kan dan sama jugak dengan saya. I nakkan seorang yang cinta saya dengan hati yang jujur dan ikhlas, i taknak yang suka mempermainkan saya sebab I dah kena sebelum ini. You all pernah rasa tak sakit kerana dipermainkan? Kesakitan itu memang memeritkan, sehingga sekarang tak dapat lupakan perkara yang terjadi pada saya. Saya tahu memang semua orang pernah kena tapi semua menerima kejadian itu ikut keadaan diri tersendiri dan saya memang sensitif bahagian ini. Hati saya ni lembut, pujuk jew sekali terus cair, lebih2 lagi kalau di pujuk oleh xbf saya, cari sampai meleleh hahaha.



Semua itu hanya tinggal kenangan sahaja dan amat payah untuk saya cari pengantinya itu! Yang seida ada pun bukanya confirm pun.....macam 10/100%! Kenal oun tak ngan mamat tu sajew nak dok berangan! So dalam kes ini saya akan serahkan pada tuhan untuk membuatkan keputusan keran hanya dia yang tau apa yang baik dan buruk untuk diri saya :)

P/S: Minggu ni tak balik hostel sebab takder kelas so next week kita tengok lah macam maner, kalau ada jodoh mesti dia pun akan ada di hostel kalau tak paham2 jewlah kan hehe. Bye then!

No comments: