Pages

Sunday, February 6, 2011

Perjumpaan Pertama ngan Si Dia....


Hi korang apa khabar semua? Dah bangun ker atau masih bergolek atas tilam yang busok korang tu hahaha, just main2 jew korang. Sorry lama tak update blog…Cuma sibuk sikit ngan kerja ngan study dan sangat2 busy ngan Alif heheheh. Eh dah confirm ker? Hmmm ini adalah persoalan yang masih tiada jawapan lagi kan. Korang pun mesti nak tau jawapan tu kan….jangan risau saya akan bagitau pada masa yang akan datang so kali ni biar saya ceritakan apa yang terjadi pada “Perjumpaa Pertama” itu!

Fuyooo perjumpaan pertama weh, macam malam pertama lak kan hahaha. Korang jahat tau tak baik pikia yang bukan2, I ni budak baik k hahaha. Ok back to the story, eh belum start story lagi erk. Ok2 korang jangan marah k biar saya mulakan kisah benar yang telah berlaku. 28/01/11 adalah perjumpaan kali pertama saya ngan alif selepas banyak kali tak dapat jumpa kerana masalah yang tidak dapat dielakkan. Tapi untuk kali ini segalanya berjalan ngan lancar dan kalau korang nak tau 28/01/11 (Jumaat) perjumpaan pertama sudah genab 1 bulan saya kenal ngan Alif. Best kan saya ni sampai ingat dan kira tarikh perkenalan saya dan Alif, yalahkan sometime bagus jugak kira simpan kenangan macam ni kan, setiap sms yang Ali hantar bagi saya, saya simpan kesemuanya dalam hp saya kerana hanya itulah menemankan semasa saya rindukan pada dia.

Jumaat tu memang saya ngan dia dah set untuk jumpa kat titiwangsa kul 7.30pm! Korang bayangkan betapa nervous nyer saya sampai bernafas bercunggap-cunggap, nasib baik tak sesak nafas kan! Seperti yang dijangkkan masa untuk jumpa pun tibalah tapi sebelum memang banyak benda yang saya memikirkan antaranya apa yang saya patut dan akan rasa kalau dier batalkan perjumpaan ini jugak? Menangis aku kat titiwangsa nanti kang baru dier tau hahaha, tapi dier datang seperti yang dijanjikan.


Korang tau tak perasaan saya macam maner? Aduh jantung saya berdenggup macam nak terkeluar korang, rasa happy pun ada, rasa nervous pun ada, rasa taut kat dier pun ada…aduh banyak betul yang saya rasa pada masa itu! Masa tu memang saya tak dapat nak bersuara dan dier yang banyak bercakap dan saya hanya berdiam sampai dier tegur kenapa saya tak bersuara hahaha tapi dier memang dah tau yang saya takut kat dier tapi dier cuma cover lah.


Lepas tu kita orang gi KLCC malam u naik monorail dari titiwangsa dan turun kat bukit nanas. Sepanjan perjalanan itu, kita orang ambik gambar. Nak posing2 lah kononya hahahah, kita orang gi KLCC bukan untuk apa Cuma nak dinner jew. Kita orang makan kat “Litter Penang CafĂ©”! Saya makan kueh teow goreng dan dier makan laksa ngan ABC, makanan kat sana memang sedap so saya ajaklah dier sekali. Lepas makan kita orang lepak kat kolam KLCC tu dekat ½ jam sambil2 borak. Kita orang ada jew benda nak borak pasal kita orang, pasal fmly, pasal career dan banyak lagi. Lagipun saya rasa is better for us to share to each other openly kan!


Lepas tu kita orang pergi lak ke dataran merdeka untuk lepak kat sana. Korang bayangkan kita jalan kaki jew sampai kaki dier naik lenguh, kat dataran tak lama sangat sebab dier dah letih so apa lgi kita orang move ke bilik untuk rehat. Bilik saya tak jauh pun dari datran merdeka tapi kena jalanlah. Sampai bilik terus flat, so apa lagi masa untuk tido lah korang. Korang leh tak jangan pikia yang bukan2, tak berlaku apa2 pun malam tu k. sumpah saya ckp memang kita orang takder niat nak buat maksiat, kita orang Cuma nak tido jew hahahaha.

P/S: Nantikan kisah benar pada hari berikutnya!

2 comments:

Raja Bhutan or Putera Bunian said...

4in1 entry full of passion and feeling. A good sign of love. That's the way it's got to be. Romeo and Juliet, they never felt this way I bet.

Wo Jiao Patrick said...

Feels great huh :)Well, at last my waiting are worth!