Pages

Monday, June 13, 2011

Jangan lambat reply sms!


Good morning everyone, harap korang semua sihat. Well, I'm not in a very good mood though a bit down! Aku seriously tak tau nak cakap apa lah korang, aku betul2 confuse ngan perangai Alif. Nak kata dier cinta kat saya tak jugak sebab dier kata dier taknak cinta sapa2...nak kata kawan tapi perangai dier terhadap saya act like a lover.

Korang pun mesti pening ngan apa yang tengah aku merepek kan hahahah. Well, ast week wednesday saya ngan Alif tengah sms masa malam dalam lebih kurang 8.30pm macam tu lah. Tiba2 dier suruh saya call, so saya pun call lah (lah saya kan baik orangnya) dier. Kita borak macam biasalah tengah buat apa, dah makan lum semua lah kita orang tanya macam biasa. Tiba2 dier sound saya kenapa saya lambat reply sms ni sejak kebelakangan ini, saya macam huh!

Dier mula lah cerita semua perkara yang pernah berlaku dalam hidup dier, yang sedih yang susah dan happy. For me I don't mind if you want to share those stuff with me but just that you want me to be your friend and I'm trying to be one, what the fucking shit wrong with that! You'd asked for it not me! I'm seriously fucking tired of this, I'm sorry guys for using the "F" words. Walaupun hati saya sakit tapi saya tak tunjuk kat dier sebab saya taknak dier feel bab about this. What I want is dier berjaya dalam hidup dier macam apa yang dier cerita kat saya dulu.

Tapi yang pasti dulu saya dah cakap kat dier yang saya takkan ganggu dier macam dulu but just sms once in a while. Bila fikir balik semua, saya dah taktau nak buat macam maner lagi. Kalau tak cinta kenapa dier peluk saya masa tido semua? Why why why? Aish! Aku gelilah bila seorang kawan peluk saya yang selama ni saya anggap sebagai lover....gila betulah....aku malas nak fikir lagi. Semalam masa balik dari KL terfikir plak benda ni, kenapa dier peluk saya kalau tak cintakan saya? Atau cuma dier nak mempermainkan saya?

Masa sebelum declare kawan, ada jugak saya pernah terfikir saya ni macam bayar dier untuk lover saya. Yalah, saya belikan semua hadiah, baju dan benda2 yang dier suka ngan hati yang ikhlas tapi at lat semua benda tu macam saya bayar dier untuk jadi lover saya. I am so cheap! Saya tak pernah pun fikir macam tu, saya betul2 cinta kan dier dan buat yang terbaik untuk kekalkan hubungan saya dengan dier but why? Am I not good enough? Yes, I'm not perfect like other but trying to be one but at least let me know and give me time to be one. All this while what I'd seen is, no one given me any chance but taking advantage on me.

Korang tautak apa yang dier cakap at last? Jangan lampat reply sms saya! Saya taktau nak cakapp apa masa tu cuma "Ok" hahahaha. Anyway, as I told earlier, I'll act as per requested sebab saya dah letih ngan semua benda ni. Kalau korang suruh jangan ganggu hidup anda saya akan jauhkan diri, kalau korang suruh jangan sms dan jangan call saya delete nama anda dari phone aku, kalau korang suruh kalau terjumpa buat bodoh saya akan lupakan anda dari hidup aku terus.

PS: Sorry bang Azizi kerana lambat update blog :)

6 comments:

azRie faRes said...

wow... entry baru... i like... =)

Wo Jiao Patrick said...

Enjoy Azrie :)

Kaffeebohne said...

Maybe dia serba salah, nak kapel, tapi nanti terikat. Tak kapel, takde sape nak sayang dia...

Cinta tidak boleh bertepuk sebelah tangan ;)

Wo Jiao Patrick said...

Kaffeebohne: Maybe you;re right as well. I'm in a situation where don't know what to do. Bila fikir balik, kesian kat dier...hmmmm

Kaffeebohne said...

However, he cannot treat you like that... Mcm pentingkan diri dia..

Wo Jiao Patrick said...

Kaffeebohne: Hmmm well I don't know how to judge him but since he request not to reply late of his sms, I'll act upon it :)