Pages

Thursday, May 30, 2013

My New Roommate

My New Roommate!

Month of April is not a good start nor a good end for me, especially for my health but I was well recovered from the disaster haha.

Tapi tapi tapi dalam bulan yang sama, aku dapat 2 orang housemate der. Korang ada mampu? Nak tengok ker saperkah roommate aku yang hensem, macho dan comel itu. Hahahaha mesti korang fikir aku suka melacur kan hahaha weh korang hingat aku ni aper haaaa haha…

Anyway, roommate pertama aku adalah sorang yang segar, tinggi, sihat dan hensem der. Nama dier En BonBon. Nak tgk tak? Nak tak? Nak tak?

Haaa ini lah encik bonbon yang tegap (tegap ker) dan gagah haha

Roommate yang kedua adalah orang yang comel, licik, pandai, memang anak2 ikan boleh dikatakan haha. Kesemua ada 5 orang and nama dier orang adalah kiddo!



Tapi kiddo ni tak dapat hidup lama sebab entah aku pon xtau macam maner leh jadi. Lepas tu aku terus patah hati dan sedih (sob sob sob)! Buat mase ni aku relax dulu, ambik nafas dan ilham untuk bele dier orang lagi dengan tangki yg besaq sikit haha….

Hmmm sorang lagi encik monkey bar...tapi dier jadi housemate aku bukan roommate aku haha...



Ps: saper nak jadi roommate aku leh lah hantarkan application …tapi ada interview lah (motip sangat!) haha….

Until then,
So & So

The Legend Prince



4 comments:

HDMI said...

hahaha.. aku tak perlukan tempat, cuma aku nk jgk pi interview??
boleh kaa??

Wo Jiao Patrick said...

Mie: Hahaha nak pi interview jew? hmmm boleh2 tapi kene fix appointment dulu haha sebab prince sibuk ngan rakyat dier hahaha

Unknown said...

nak mai gak.. memenuhkan dewan interview tu... hahaha

Wo Jiao Patrick said...

FA: mai lah mai lah...cheq tak sabaq naaa nak interview depa....cheq suka cheq suka sangat hahaha